Forum FORUM KLANU HEMP ARMIA(serwer: 77.79.241.201:27066)    Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Bindy i Pluginy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM KLANU HEMP ARMIA(serwer: 77.79.241.201:27066) Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
OJDI_
Administrator



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Świecie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:40, 10 Maj 2009 Temat postu: Bindy i Pluginy

To chyba wszystko

1. Bindy o co chodzi ?

W poniższym poradniku przedstawię wam sposób na szybkie kupowanie w Cs 1.6,
sposób jest prosty jednak nie dla wszyscy go nie znają, więc jeżeli nie umiesz bindować
to zapraszam to poniższej lekturki.

2. Podstawy

Wszystkie bindy jakie zrobimy wklejamy do katalogu config.cfg, który się znajduje w folderze cstrike.
Lub można je pisaćw konsoli podczas gry

Nonsteam
Kod:
x:/program files/counter-strike 1.6/cstrike/config.cfg
Steam
Kod:
x:/program files/valve/steam/steamapps/counter-strike/cstrike (lub cstrike_polish)/config.cfg

Na początek podam pewien wzór którego będziemy się twardo trzymać:
bind"klawisz" "funkcja1; funkcja2; itp." pod funkcja lub funkcja1 podstawiamy nazwę broni lub ekwipunku.

przykład:
bind "F3" "m4a1; ak47; primammo" - bind na Ak lub m4 z nabojami do broni.

Jeżeli masz zamiar bindować klawisz z klawiatury numerycznej to musisz użyć poniższych nazw:
Kod:
0 - KP_INS
1 - KP_END
2 - KP_DOWNARROW
3 - KP_PGDN
4 - KP_LEFTARROW
5 - KP_5
6 - KP_RIGHTARROW
7 - KP_HOME
8 - KP_UPARROW
9 - KP_PGUP
DEL - KP_DEL
ENTER - KP_ENTER
+ - KP_PLUS
- - KP_MINUS




Nazwy broni
Kod:
Pistolety:

glock
usp
p228
deagle
elites
fn57

Shotguny:

m3
xm1014
SMG:
mac10
tmp
mp5
ump45
p90

Rifles:

galil
ak47
scout
sg552
awp
g3sg1
famas
m4a1
aug
sg550

Machine:

gunm249

Ammo:

Primammo
Secammo

Equipment:

vest
vesthelm
flash
hegren
sgren
nvgs
defuser
shield
3. Komendy radiowe

Zasada jest ta samo co z brońmy, oto przykład

Bind "klawisz" "Komenda radiowa"

Przykład:
Bind "F7" "go"

Spis komend radiowych:
Kod:
z:

coverme
takepoint
holdpos
regroup
followme
takingfire

x:

go
fallback
sticktog
getinpos
stormfront
report

c:
roger
enemyspot
needbackup
sectorclear
inposition
reportingin
getout
negative
enemydown



4. Rozmowy

Jeżeli chcesz coś napisac od graczy np. że rozbrajasz bombe i nie chce ci się tego pisac to możesz to bindować. Jak:
Wzór
Bind "klawisz" "say XXXXXXXXXXXXXXX" pod x wstawiasz co chcesz napisac.
Gdy użyjesz komendy SAY to napisze tobie do wszystkich, jeżeli jednak nie chcesz aby to do wszystkich zostało napisane tylko do twojej drużyny to użyj komendy SAY_TEAM

Przykład
Kod:
bind KP_5 "say_team ..::\\\\\\\\/Rozbrajam^bombe^OsŁaNiAĆ^Mnie\\\\\\\\/::..."

5. Łączenie bindów
Kod:
Bind "h" "m4a1; ak47; primammo; say kupuje m4 lub ak"
Co ten bind powyżej oznacza ?

Ten bind spowoduje kupienie przez ciebie m4 lub ak47 i napisze wszystkim say kupuje m4 lub ak.

Możesz łączyć bindy by coś napisalo, kupilo, a nawet powiedzalo komendę. To jak bindujesz to zależy tylko od twojej wyobraźni.
Powodzenia w bindowaniu !
sv_alltalk 1 w server.cfg -słyszec siebie na wzajem
;---- Podstawowe pluginy AMXX ----

; Admin - Jeden zawsze musi byc aktywny
admin.amxx ; plugin odpowiedzialny za logowanie sie adminow
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Podstawowe
admincmd.amxx ; podstawowe komendy admina
adminhelp.amxx ; pomoc dla komend admina
adminslots.amxx ; rezerwacja slotow
multilingual.amxx ; Zarzadzanie jezykami amxx'a

; Menu
menufront.amxx ; Menu
cmdmenu.amxx ; menu dzwieku, ustawien..
plmenu.amxx ; menu graczy (kick, ban...)
;telemenu.amxx ; menu teleportu (wymaga modulu fun)
mapsmenu.amxx ; menu map (vote, changelevel)

; Wiadomosci
adminchat.amxx ; kolorowe napisy adminow
antiflood.amxx ; zapobieganie floodowaniu
scrollmsg.amxx ; pokazuje przesowajace sie napisy
imessage.amxx ; pokazuje napisy na srodku ekranu (nie admina tylko te z amxx.cfg)
adminvote.amxx ; plugin odpowiedzialny za glosowania

; Mapy
nextmap.amxx ; pokazuje nastepna mape
mapchooser4.amxx ; pod koniec mapy wyswietla glosowanie na nastepna mape
timeleft.amxx ; pokazuje ile czasu zostalo do konca mapy

; Konfiguracja
pausecfg.amxx ; zezwala na pauzowanie pluginow
statscfg.amxx ; menu statystyk

; Counter-Strike
restmenu.amxx ; menu blokowania broni
statsx.amxx ; statystyki
miscstats.amxx ; statystyki
stats_logging.amxx ; logowanie statystyk do pliku

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer


;---- Pozostale pluginy AMXX [ON] ----

loadingsound.amxx ; Muzyka podczas wchodzenia na serwer
afkkicker.amxx ; Wyrzuca graczy AFK
spec_kick.amxx ; Wyrzuca graczy zbyt dlugo bedacych na SPECTATOR
no_reconnect.amxx ; Wyrzuca graczy uzywajacych reconnecta/retry
hpk.amxx ; Wyrzuca lagerow
amx_match_deluxe.amxx ; Przydatne do grania sparow
auto_restart_knives.amxx ; Nozowka i restart
swear_filter.amxx ; Filtruje przeklenstwa
lastmanbets.amxx ; Zaklady kto wygra runde
server_rules.amxx ; Zasady serwera
bad_camper.amxx ; Kaze kamperow
amx_gore2.amxx ; Wiecej krwi
timeprojector.amxx ; Caly czas pokazuje ile do konca mapy i jaka jest nastepna mapa
ad_manager.amxx ; Odpowiada na slowa i reklamuje
q3a_lead.amxx ; Dzwieki z Quake III
polski_cs.amxx ; Czesciowe spolszczenie CS podczas gry
breakable_doors.amxx ; Mozna wysadzic drzwi
ewelinka_sounds.amxx ; Odtwarza dzwiek po wpisaniu np. siema, elo itp.
ex.interp.amxx ; Wymusza interp 0.01
ultimate_sounds_PL.amxx ; Polskie dzwieki typu HeadShot itp.
bomba_explode_sound.amxx ; Odtwarza dzwiek przed wybuchem bomby
admincheck.amxx ; Po wpisaniu /admin pokazuje adminow ON-LINE
weaponicon.amxx ; Pokazuje ikonke broni
join_leave.amxx ; Pokazuje kto wchodzi a kto wychodzi z serwera
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; Pokazuje info o rzuconym granacie
Automaticknifeduel.amxx ; Wyzwanie przeciwnika na noze
RC4.amxx ; Odlicza czas do wybuchu bomby
flashbang.amxx ; Ogluszajacy pisk przy flashu
wof.amxx ; Pasek podczas przeladowywania
ptb.amxx ; Wyrownuje teamy tak aby gra byla rowna
admin_freelook.amxx ; Admin moze ogladac graczy z kazdej kamery
deagsmapmanage230b.amxx ; Nominowanie mapy poprzez napisani



unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "+paint"
bind "P" "amxmodmenu"
bind "[" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON”"
bind "]" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF”"
bind "`" "toggleconsole"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "bank_menu"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "j" "cheer"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "p" "amxmodmenu"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "v" "+setlaser"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "say /lm"
bind "~" "toggleconsole"
bind "BACKSPACE" "autobuy"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "say pallets_menu"
bind "F2" "rebuy"
bind "F9" ";sgren;hegren;flash"
bind "F10" "say /me"
bind "F12" "snapshot"
bind "INS" "+klook"
bind "KP_RIGHTARROW" "quit"
bind "MWHEELDOWN" "invprev"
bind "MWHEELUP" "+jump"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "MOUSE3" "+voicerecord"
bind "PAUSE" "pause"
_cl_autowepswitch "1"
_snd_mixahead "0.1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2.0"
bgmvolume "1.000000"
bottomcolor "6"
brightness "1"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "999"
cl_cmdbackup "1000"
cl_cmdrate "510"
cl_corpsestay "600"
cl_crosshair_color "250 50 50"
cl_crosshair_size "small"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_dlmax "80"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "1"
cl_forwardspeed "999"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Red"
cl_logofile "devl1"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "0"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_timeout "999999999"
cl_updaterate "651"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "1"
con_color "255 180 30"
console "1"
crosshair "1.000000"
fastsprites "0"
fps_max "160"
fps_modem "0"
gamma "2.870000"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "4"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "0"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "9999999"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "1"
mp_decals "300"
name "WATCH Ols, YOUR BACK"
net_graph "3"
net_graphpos "1"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0.0"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
s_bloat "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "0.0"
s_eax "0.0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000"
s_min_distance "5"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1.0"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "5.030000"
skin ""
spec_autodirector_internal "1"
spec_drawcone_internal "1"
spec_d

1. Zwiększanie, zmniejszanie glosności dwoma klawiszami:

Kod:
alias "vol0" "volume 0.0; developer 1; echo -[ volume 0% ]-; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
alias "vol1" "volume 1.0; developer 1; echo -[ volume 10% ]-; developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
alias "vol2" "volume 2.0; developer 1; echo -[ volume 20% ]-; developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
alias "vol3" "volume 3.0; developer 1; echo -[ volume 30% ]-; developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
alias "vol4" "volume 4.0; developer 1; echo -[ volume 40% ]-; developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
alias "vol5" "volume 5.0; developer 1; echo -[ volume 50% ]-; developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
alias "vol6" "volume 6.0; developer 1; echo -[ volume 60% ]-; developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
alias "vol7" "volume 7.0; developer 1; echo -[ volume 70% ]-; developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
alias "vol8" "volume 8.0; developer 1; echo -[ volume 80% ]-; developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
alias "vol9" "volume 9.0; developer 1; echo -[ volume 90% ]-; developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
alias "vol10" "volume 10.0; developer 1; echo -[ volume 100% ]-; developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol9"
alias "volmax" "developer 1; echo Volume MAX ; developer 0"


alias "volup" "vol2"
alias "voldown" "vol0"
alias "mute" "vol0"

bind "KLAWISZ" "volup"
bind "KLAWISZ 2" "voldown"

Opis: Naciskajac KLAWISZ zwiekszamy volume, naciskajac KLAWISZ2 zmniejszamy volume.


2. Zmiana widoku ręki z lewej na prawą jednym klawiszem:

Kod:
alias prawa "cl_righthand 1; bind F5 lewa"
alias lewa "cl_righthand 0; bind F5 prawa"
bind "F5" "prawa"


3. Zmiana koloru celownika przy strzale:

Kod:
alias +kolor "+attack; wait; adjust_crosshair"
alias -kolor "-attack; wait; adjust_crosshair"
bind "MOUSE1" "+kolor"


4. Informacja do drużyny przy podkladaniu bomby (C-4):

Kod:
alias +c4 "weapon_c4; +duck; +attack; coverme; say_team Cover me I'm planting the bomb"
alias -c4 "-duck; -attack"

bind "KLAWISZ" "+c4"


5. Informacja do drużyny przy rozbrajaniu bomby (C-4):

Kod:
alias +def "+use; coverme; say_team Cover me I'm defusing the bomb"
alias -def "-use"
bind "KLAWISZ" "+def"


6. Ciche chodzenie bez trzymania klawisza:

Kod:
alias "walkON" "+speed;bind capslock walkOFF"
alias "walkOFF" "-speed;bind capslock walkON"
bind "CAPSLOCK" "walkON"


7. Infromacja do drużyny o przeładowaniu:

Kod:
alias reload "+reload; say_team Reloading"

bind "r" "reload"


8. Zrobienie screena z gry bez napisów, radaru itp.:

Kod:
alias takesnap ".cs_on; wait; wait; snapshot; .cs_off; wait; wait; developer 1; echo Screenshot Complete; developer 0"
alias .cs_on "clear; hud_draw 0; cl_observercrosshair 0; crosshair 0; r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0"
alias .cs_off "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1; crosshair 1; r_drawviewmodel 1; drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8"

bind "KLAWISZ" "takesnap"


9. Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza:

Kod:
alias voiceON "+voicerecord; bind KLAWISZ voiceOFF"
alias voiceOFF "-voicerecord; bind KLAWISZ4 voiceON"
bind "KLAWISZ" "voiceON"


10. Wszystkie bronie są w prawym ręku, nóz w lewym:

Kod:
bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
bind "2" "slot2; cl_righthand 1"
bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
bind "4" "slot4; cl_righthand 1"
bind "5" "slot5; cl_righthand 1"
bind "6" "slot6; cl_righthand 1"
bind "7" "slot7; cl_righthand 1"
bind "8" "slot8; cl_righthand 1"
bind "9" "slot9; cl_righthand 1"


11. Skrypt na zmiane celownika dynamiczny, niedynamiczny:

Kod:
alias dcr "dcr1"
alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"

bind "KLAWISZ" "dcr"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum FORUM KLANU HEMP ARMIA(serwer: 77.79.241.201:27066) Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin